Strandbyspejderne deltager igen i år i

STAFET FOR LIVET

Knivholt Hovedgård d. 24 – 25. august

Vi mødes på Knivholt kl. 11.30, så vi er klar til start sammen med de øvrige deltagere kl. 12.00. Igen i år bliver der mulighed for at gå sig til et 10, 20, 30 40 eller 50 Km vandreskjold. De store spejdere overnatter i telt eller sheltere og for dem er det muligt at gå på ruten hele natten. Ulvene og Prærieulve skal være afhentet kl. 20.00 lørdag aften.

Efter at have deltaget i Stafetten køres der tilbage til Strandby, søndag kl. 09.30, hvor alle deltager i efterårets ”sæson-kick-off” gudstjeneste kl. 10.00. Her uddeles vandreskjold og diplomer.

Det vil koste kr. 50,- at deltage for børn og kr. 100,- for voksne. Pengene går ubeskåret til indsamlingen til Kræftens Bekæmpelse. Beløbet skal betales ved tilmelding på spejdernes hold, som findes på www.stafetforlivet.dk. Spejderkassen betaler for mad og forfriskninger. MEN der vil også være mulighed for, at tilkøbe mad og meget andet forskelligt på Knivholt Hovedgård. Dette er for egen regning.

Alle penge der kommer ind ved Stafetten tilfalder KRÆFTENS BEKÆMPELSE, og til det formål skal den enkelte deltager, stor som lille, prøve, at skaffe så mange sponsorer som muligt. Så spørg derfor gerne familie og venner eller forskellige firmaer om at støtte, enten med et fast beløb eller ved at sponsere omgange på ruterne. Deltagerne får udleveret en omgangstæller, hvorefter der afregnes. Det er den enkelte deltager selv, som sørger for at indhente de sponserede beløb eller indbetale på Stafettens hjemmeside.

Læs meget mere på hjemmesiden www.stafetforlivet.dk – eller følg Stafetten og tilmeldingerne på Facebook under ”Stafet for Livet Frederikshavn”, her står meget mere Kom meget gerne og besøg os og se, hvordan det går, lederne har kaffe på kanden.

Hent sponsor sedlen her: Stafet for livet 2019

Med stor spejderhilsen MS LEDERNE

Program for dagen:

Spejderne kan gå sig til et vandreskjold fra 10, 20, 30, 40, 50 km og måske 60 km for de allersejeste. De store spejdere overnatter i telt og sheltere, for dem bliver det muligt at gå på ruten hele natten.

Programmet for ulve og prærieulve slutter kl. 20.00, hvorefter de skal afhentes.

Søndag kl. 10.00 mødes alle til gudstjeneste i Strandby. Her uddeles vandreskjold og diplomer.

Spejderlederne sørger for frokost og aftensmad til deltagerne. Det vil også være muligt, at tilkøbe mad og meget andet forskelligt på Knivholt Hovedgård.

Vi opfordrer forældre og familie til at bakke op og deltage aktivt, enten ved:

  • At melde sig som deltager på spejdernes hold, så vi bliver rigtig mange.
  • At komme forbi og besøg os, lederne har altid frisk kaffe på kanden.
  • At deltage ved den store og højtidelige lysceremoni om aftenen.
  • At deltage i afslutningsgudstjenesten i Strandby Metodistkirke
  • Af hensyn til forplejning er TILMELDING SENEST d. 22. AUGUST. Deltager man ikke ved begge måltider eller har bemærkninger, bedes man meddele dette på mail kasserer@strandbyspejder.dk

Sponsorater:

Spejderne opfordres til at finde sponsorer, f.eks. familie, venner eller forskellige firmaer til at støtte, enten med et fast beløb eller ved at sponsere omgange på den 1,4 km lange rute.

Deltageren står selv for at indsamle sponsorstøtten. Det nemmeste er at indbetale pengene via stafetforlivet.dk når arrangementet er slut. Beløbet kan også afleveres til Helle Christiansen på dagen. Det er også muligt at sponsorere via Strandbyspejderne direkte på hjemmesiden under Metodistkirkens Spejdere i Strandby.

Vi ses!